Контактная информация
Доступна после размещения резюме
это займет не более 5 минут
Вакансия обновлена 21 сентября
Вакансия № 30155284

Менеджер з продажу та сервісу систем зрошення

Унифер Харьков
по договоренности, опыт работы от 3 до 6 лет, высшее образование
Должностные обязанности:
- Ви є представником компанії в регіонах;
- Ви персонально відповідаєте за результат бізнесу та ріст обсягів продажів в регіонах;
- технічне обслуговування та сервіс наших клієнтів;
- розробка та підготовка найкращих технічних рішень та проектів зрошення для клієнтів;
- Супроводження нашої CRM системи (системи взаємовідносин з клієнтами) та внесення інформації в базу даних клієнтів.
Требования:
Професійні навички та вміння:
- Освіта: вища гідротехнічна/технічна освіта;
- Професійний досвід:відмінні навички та досвід продажів - Ви можете продавати та обслуговувати сучасні системи зрошення. Маєте досвід роботи менеджеру з продажівмінімум 3 роки;
- відмінні технічні навички - Ви можете зробити робочий проект, виконувати монтаж сучасних систем зрошення (у т.ч. автоматизацію) та забезпечити їх технічне обслуговування;
- Ви цікавитеся найсучаснішими технологіями у сільському господарстві та готові втілювати їх разом з клієнтом;
- В 21-му столітті комп'ютерні навички, вміння вільно працювати в мережі Інтернет та з іншими новітніми медіа-технологіями є необхідними та обов'язковими;
- Знання англійської мови є перевагою, та створює додаткові перспективи для вашого подальшого розвитку в міжнародній компанії;
- Ви маєте водійське посвідчення та стаж керування авто мінімум 3 роки. Ви готові проїжджати великі відстані по території України по регіонам, за які відповідаєте, з метою здійснення продажу та сервісу у наших клієнтів та досягнення найкращих результатів роботи.

Соціальні навички та здібності:
Ключові якості: пунктуальність, старанність, комунікабельність.
Ви є……
- прекрасний організатор, з високим культурним та освітнім рівнем та комунікаційними здібностями;
- ви дуже цілеспрямовані та стійкі до стресів, можете тримати самодисципліну, підтримуєтесистематичний та структурований стиль роботи;
- ви готові до довготривалих відряджень та ненормованого робочого дня;
- гарний комунікатор, вмієте запевняти людей у своїх переконаннях та використовуєте свої знання як у діалозі з індивідуальним клієнтом, так і на семінарах/конференціях з великими аудиторіями; вмієте переконливо вести переговори з керівниками великих сільськогосподарських холдингів.
Контакти:
Якщо Ви зацікавилися у запропонованій вакансії, будь ласка, надсилайте на електронну пошту Вашу розгорнуту анкету, з наступними додатками:
1. Резюме;
2. Копії диплома університету та інших важливих сертифікатів;
3. Супровідний лист, в якому Ви пояснюєте чому Ви вважаєте, що саме Ваша кандидатура ідеально відповідає вимогам на цю посаду в компанії, вказуючи також можливу дату початку роботи та бажану заробітну плату;
4. Якщо необхідно, висилайте рекомендаційні листи, наприклад, від вашого керівника або колишнього роботодавця.
Условия:
- Ваша стартова заробітна плата залежить від базової освіти, професійного досвіду та знань;
- Наша компанія пропонує європейський рівень заробітних плат;
- Додатково до фіксованої щомісячної зарплати, в залежності від бізнес-результатів компанії та рівня досягнення ваших власних цілей, передбачено «бонус за досягнення»;
- Ми пропонуємо офіційне працевлаштування, медичне страхування після вдалого проходження випробувального терміну, службове авто та телефон з мобільним зв’язком.
Полный рабочий день
на территории работодателя
Поделиться вакансией в социальных сетях:

Вакансия размещена в отраслях:

Другие вакансии

«Менеджер по продажам»